Med ett långsiktigt samarbete som mål
Kedjekund kallar vi de kunder som har flera enheter med samma koncept och som i många fall även drivs som franchise.
Utmaningen för Perfecta, så att vi kan hjälpa våra kunder att lyckas, är att underlätta och ge förutsättningar för alla medarbetare på samtliga enheter att leverera på samma höga nivå till varje kund.
Vi har idag ett flertal kunder som vi jobbat med under flera år som värdesätter vår höga kompetens och vårt genuina engagemang.
Referenskunder är bl a: Espresso House, PLOQ, Yoump, Jumpyard, Panini Internazionale, PONG, Academedia, Boulebar och Stureplansgruppen,
Perfectas roll
För att kunna leverera den bästa lösningen gör vi ofta en gedigen analys av alternativ på maskiner och den utrustning som behövs i det specifika caset. De parametrar vi kollar på innefattar kvalitet, effektivitet, kostnad och eftermarknad. Vår styrka är att vi inte heller nöjer oss med det utan hela tiden försöker utveckla och förbättra. Vi är en partner som förstår hur viktigt det är att minimera driftstopp, och det är en stor del i vår framgång för just kedjekunder.
Global expansion
Idag jobbar vi med kedjekunder som har enheter runt om i Europa. Detta har medfört att vi har byggt upp en organisation inom både logistik och eftermarknad. Varje gång vi går in på en ny marknad gör vi en grundlig genomgång av de specifika förutsättningarna som gäller där. Allt för att kunna leverera på den höga nivå våra kunder förväntar sig.